Owh No!!!! malu dowh!! SHIT!!

hahaha begini kisah nyer .........
aimie bgun pda pukul 9:00 pagi. cuaca hujan dgn agak lebat .
aimie pon terus la g mndi smbil mamai2 masih menemani.HAHA
ciap2 pkai bju n then ktorg pon brlepas la g openhouse.
aimie mkn kt openhouse 2 perh!!!! mcm mkn minyak! HAHA
kuih jew sedap ouh . air dorg plak BAPAK AR MANIS!!! mampus nnek aku kalo minum air 2 . =.='
aimie pon mkn la mknn 2 dgn penuh tidak rela . hahaha
oke3,back 2 the story . 
haha lepas da abes mkn kt openhouse trsebut aimie,
 family aimie pon g flat kt taman dato senu utk jemput spupu aimie.(mau g open2 umh)
in a few minit , aimie n family aimie pon smpai kt flat spupu aimie.so ktorg pun tnggu spupu aimie 2 kt luar..
ktorg2 tnggu dan tnggu dan tnggu..............
arrrrrgggghhh!!!!
mlas aku nk tnggu !!!
so aku pon kuar la dri kerete utk g pnggil spupu sye yg disygi ituu~.
time 2 msih ujan ouh.grrrr!! slipar plak mcm licin ouhh.
kne hujan pon kne hujan la ! mlas nk amek kesa!!
aimie pon melangkah kaki utk menjejak kn kaki di lantai flat itu dgn penuh xsbar!
TIBA2.............................................................
Kaki ku tergelincir pas2 ....JENG JENG JENG!!! 
apalagi???HAHA aimie jatuh terduduk cm nangka busuk!
OWH NO!!!! MALU DOWH!!!!
SHIT!!! SHIT!!! FUCKIN SLIPER!!!
arggggggghhhhhh!!!!!!!!!!!
wtf????!! HAHA siod jew . aku jatuh dpn owg rmai plak uh .grrrr!!!!
damn!!! hahaha hri yg pling malu ouh.bju da dressup abes!
HAHAHA jatuh saham aku dowh ... siod la !
family aku plak boleh plak nk gelak2 kn aku .heh
sjak kejadian itu,aimie da dpt pngajaran yg brhrga,,,,,,,,,,
iaitu JANGAN CILOK SELIPAR AJ !!!! HAHAHA
-THE END-a.k.a AIMIE


THE END,thanks for read hii muah muah!kihkih